Vážení zákazníci, vaše objednávky vytvořené v období od 29.3.-1.4.2024 budou zpracovány po velikonočních svátcích 2.4.2024. Děkujeme za pochopení!

Jak nakupovat

 STRUČNÁ CHARAKTERISTIKA PROCESU OBJEDNÁVEK PRO FYZICKÉ OSOBY (FO)

 Jako fyzická osoba máte u nás na výběr z dvou typů dodávek:

  1. jednorázová objednávka
  2. předplatné

 

  1. JEDNORÁZOVÁ OBJEDNÁVKA

Na našem e-shopu si vyberte produkty, o které máte zájem a vložte si je do košíku. Výběr můžete filtrovat podle kategorie, jazyka, žánru i periodicity.

UPOZORNĚNÍ: Při objednávání časopisů prosíme zákazníky, aby se vždy řídili číslem vydání uvedeným v názvu titulu. Obrázky produktů slouží především k náhledovým účelům a ne každý titul má uvedenou obálku aktuálního vydání! Neaktuální titulní strany jsou vždy označeny "Fotografie je pouze ilustrační" v červeném rámečku hned pod názvem titulu. Pokud máte zájem o jiné vydání, než je uvedeno v názvu, uveďte to prosím v poznámce objednávky. Naleznete ji v 3. kroku objednávky pod výběrem možnosti "Zadat poznámku pro prodávajícího". Čísla vydání jsou uvedena na konci čárového kódu (s výjimkou francouzských titulů, které jej uvádějí nad čárovým kódem).
 
magazin-Vogue-FR-20231033_carovy_kod    SC364e-CZPR23010609170_0005_kopy_1
 

Po ukončení výběru přejděte do košíku a zkontrolujte si jeho obsah i počet jednotlivých položek. V případě, že máte speciální slevový kód, zadejte jej do políčka DÁRKY A SLEVY na levé straně. Pro pokračování v nákupu zvolte tlačítko "POKRAČOVAT" na pravé dolní straně obrazovky. Zvolte způsob dopravy a platby (V případě časopisů je doprava pevně stanovena na Českou poštu. Knihy mají na výběr i DPD). Svou volbu potvrďte a pokračujte vyplněním osobních a fakturačních údajů. V případě, že chcete objednávku doručit na jinou než fakturační adresu, zvolte možnost "Doručit na jinou adresu" a vypište potřebné informace. Posledním krokem je kontrola rekapitulace objednávky a její odeslání kliknutím na tlačítko "OBJEDNAT s povinností platby".

  • V případě volby platby převodem:

Vaší objednávku zaevidujeme, zkontrolujeme zboží na skladě a následně Vám zašleme fakturu. Pro Vaše pohodlí jsme zavedli službu zasílání faktur emailem. Fakturu zaplatíte bankovním převodem. Připomínáme, že fakturu je možné reklamovat do doby splatnosti. Neuplatní-li odběratel v tomto termínu oprávněnou reklamaci a fakturu do doby splatnosti nezaplatí, vyhrazujeme si právo účtovat poplatek za prodlení 0,2% dlužné částky za každý den prodlení.

  • V případě volby online platby kartou:

Po odeslání objednávky vás systém automaticky provede platebním rozhraním Shoptet Pay. Po vyplnění údajů platební karty potvrdíte platbu tlačítkem zaplatit. Daňový doklad (fakturu) vám zašleme na zadaný email. 

V obou případech vám po úspěšné platbě přijde na zadaný email potvrzení o objednávce. Objednávku zasíláme po zaevidování Vaší platby na účtu. 

Pokud máte zájem o konkrétní číslo vydání nebo konkrétní obálku, využijte prosím poznámku pro prodejce, kterou najdete ve 3. bodu objednávky.

V případě dotazů či nejasností nás prosím kontaktujte přes kontaktní formulář, emailem na eshop@czpress.cz, nebo telefonicky na číslo +420 272 114 758. Pro rychlejší komunikaci nezapomeňte uvést číslo objednávky.

Změny v objednávkách sdělené v pracovní dny do 12:00 hod. vyřídíme do druhého dne.

 

  1. PŘEDPLATNÉ

Ve spolupráci s vydavateli Vám nabízíme předplatné na některé tituly. Cenu předplatného hradíte předem a v průběhu trvání předplatného nelze objednávku měnit.

Více informací k předplatnému uvádíme zde.

 

DOPRAVA

Doručujeme pouze po území České republiky.

Dodací lhůta je do 3 pracovních dnů od předání zásilky přepravci. Kupující je povinen zboží od přepravce řádně převzít, zkontrolovat neporušenost obalů, počet balíků a v případě jakýchkoliv závad neprodleně oznámit přepravci. Faktura a daňový doklad jsou pak přiloženy v označeném balíku, nebo Vám budou zaslány emailem.

Informace k cenám dopravy naleznete zde.

 

REKLAMACE

Reklamace uplatňujte ihned, po zjištění vady produktu či chyby v objednávce. Pro její uplatnění nás kontaktujte emailem, kde uvedete v čem spočívá problém. Nezapomeňte uvést číslo objednávky pro rychlejší vyřízení.

Reklamace vyřizujeme i telefonicky, vždy od pondělí do pátku v době od 09:00 do 16:00

Spotřebitel nemůže odstoupit od smlouvy u produktů novin a časopisů (Obchodní podmínky, článek VI. bod č. 3).

 

 

Děkujeme Vám za Váš zájem o služby společnosti CZ PRESS, s.r.o.